سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه آبادان؛

هرچه انتخابات باشکوه ترانجام شود مظهر اقتدارملی و امنیت کشوراست

امام جمعه آبادان گفت: هرچه انتخابات باشکوه ترانجام شود مظهر اقتدارملی و امنیت کشوراست و تعیین سرنوشت کشوربه دست مردم نمونه بارزیک مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام و المسلمین  ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ، ضمن دعوت به رعایت تقواگفت:خداوندتمام الگوهایی راکه برای مافرستاده برای این است که به مابگوید راه من را درپیش بگیرید و برای هرکاری دراین مسیرحرکت کنید.

او ادامه داد:گاهی ترک یک اشتباه و انجام فعل اشتباه باعث می‌شود سالها از مسیرخداوند دوربشویم.یکی ازوظایف مااین است که دعاکنیم خداوندمارادراین مسیر ثابت قدم نگه دارد.

امام جمعه آبادان بابیان اینکه امروز یک جشن ملی است گفت:همه مردم دراین روز به رفراندوم جمهوری اسلامی آری گفتند.

حجت الاسلام و المسلمین  ابراهیمی پوربابیان اینکه،انتخابات آبروی ملی ما است افزود:هرچه انتخابات باشکوه ترانجام شود مظهر اقتدارملی و امنیت کشوراست و تعیین سرنوشت کشوربه دست مردم نمونه بارزیک مردم سالاری دینی است.

او گفت: در۴۰سال گذشته ماشاهدگردش نخبگان درانتخابات بودیم وحال حضورمردم چرخ گردش این گردنه را سرعت میبخشد .

امام جمعه آبادان بااشاره به گفته رهبرانقلاب اسلامی که فرمودند:نظام جمهوری اسلامی این امکان رابه مردم میدهد که سرنوشت خودراتعیین کنند،گفت: مابایدازحق طبیعی خود که رای دادن است استفاده کنیم در غیراین صورت شخص دیگری این کار راانجام میدهدوبه جای ماانتخاب میکند.

حجت الاسلام و المسلمین  ابراهیمی پورخطاب به کاندیدهای انتخابات گفت: انخابات را متهم نکنید اگر ایرادی میبینید از راه قانون وارد شوید ، از فردا دیگر رقابتی در کار نیست و هرآنچه هست رفاقت است .

او به مردم گفت:آبادان سه نماینده دارد لذا اسم ۳شخص رادر تعرفه بنویسید مبادا باتک رای دادن باعث شویدکه هزینه های زیادی رامتحمل شوید.

امام جمعه آبادان ادامه داد:مادنبال یک مجلس قوی هستیم مجلس قوی را نمایندگان قوی وآراء قوی می سازند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.