سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار معوقه لیگ برتر بسکتبال لغو شد

دیدار تیم‌های بسکتبال شورا شهردای قزوین و پتروشیمی بندر امام لغو شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال شورا و شهرداری قزوین و پتروشیمی بندر امام قرار بود در یکی از دیدار‌های معوقه لیگ برتر بسکتبال در تاریخ هشتم اسفند به مصاف یکدیگر بروند که این بازی بنا به درخواست نماینده قزوین لغو شد.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در دور نخست به پایان رسیده و تنها دیدار‌های معوقه آن باقی مانده است که نماینده قزوین با صدور نامه‌ای و درخواست از فدراسیون اعلام کرد که در این بازی حاضر نمی‌شود.

احتمال به تعویق افتادن چند دیدار لیگ برتر بسکتبال

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشورمان در دور نخست به پایان رسیده است و تنها چند دیدار معوقه آن باقی مانده تا به طور کامل پرونده این رقابت‌ها بسته شود و تیم‌های راه یافته به مرحله پلی آف کارشان را دنبال کنند.

ظاهراً قرار است به دلیل مسئله شیوع ویروس کرونا در این رقابت‌ها بدون تماشاگر برگزار شود، اما همچنان ممکن است دیدار‌های معوقه لیگ برتر بسکتبال با تعویق دنبال شود.

بنابراین دور از ذهن نیست که مسابقات پلی آف هم با کمی تاخیر آغاز شود، البته هنوز این مسئله به طور کامل مشخص نیست. پیش از این قرار بود تا مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از تاریخ ۱۵ اسفند دنبال شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.