سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کامیون دار در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

وضعیت نامطلوب بهداشت کامیون داران اسلامشهری / مسئول رسیدگی به بهداشت پایانه ها کیست؟

بسته لطفا تولید در‌ ادامه بررسی مشکلات به صنف کامیون داران در پایانه‌ی اسلام شهر برخورده است که مورد بی توجهی راه و شهرسازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار لطفا تولید گروه اقتصادی  باشگاه خبرنگاران جوان، طی تماس‌های مکرر یکی از کامیون داران در خصوص رسیدگی نکردن وزارت راه و شهرسازی به بهداشت پایانه های توقف کامیون ها گزارشی را تهیه کردیم.

یکی از کامیون داران در گفت و گو با خبرنگار لطفا تولید گروه اقتصادی شکایتی را در خصوص بی توجهی وزارت راه و شهرسازی درخصوص رسیدگی نکردن به بهداشت پایانه ها مطرح کرد و گفت: حدود چند مدت است که  در این محل حضور دارم اما کسی به موضوع بهداشت کامیون داران رسیدگی نمی کند.

او در ادامه گفت: با توجه به محیط نامناسبی که در این پایانه وجود دارد و کسی به این مورد مهم توجهی نمی کند امکان گرفتن انواع ویروس در این محیط زیاد است.

این فرد کامیون دار در پایان خواستار این شد که تا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین راه و شهر سازی به نکات ایمنی و بهداشتی کامیون داران در سطح کشور رسیدگی ویژه ای شود و در شرایط خاص حتی برای کامیون داران الزام استفاده از تجهیزات بهداشتی نیز مقرر شود.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.