سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنترل بهداشتی در مبادی ورودی شهرستان بندر ماهشهر

 چهارمین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر با حضور رئیس ستاد و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری بندر ماهشهر برگزار گردید.

محسن بیرانوند فرماندار و رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بحمدالله با عنایت خداوند منان و همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای عضو ستاد ، توانستیم شهرستان نمونه استان در زمینه تثبیت شرایط و کنترل این ویروس کرونا شناخته شویم که جای دارد از سایر عوامل تقدیر نمایم.

او افزود : از همکاری مجموعه شرکت‌های پتروشیمی منطقه بابت تجهیز مراکز درمانی و بیمارستانی ، پانسیون های کادر درمانی و ایزوله کردن معابر و اماکن عمومی سپاسگزارم.

بیرانوند بیان داشت: موضوع مبادی ورودی و خروجی شهرستان در جهت کنترل این ویروس بسیار حائز اهمیت بوده و بر همین اساس از ۲۲ اسفند ماه اکیپ های ثابت کنترل بهداشتی متشکل از نیروهای بهداشت و درمان ، هلال احمر و انتظامی با برپایی ایستگاه های تست سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرستان مستقر خواهند شد.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر تصریح کرد: از عموم شهروندان عزیز تقاضا دارم همچون گذشته با اهتمام به مسئولیت شهروندی خود، ضمن رعایت نکات بهداشتی مارا در این امر خطیر یاری نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.