سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات بسته الحاقی جدید بازی Control اعلام شد

یکی از وب سایت‌های معتبر فعال در حوزه گیم، اطلاعات مربوط به بسته الحاقی جدیدی بازی Control را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین رایانه‌ای بسیار خوب که در سال ۲۰۱۹ وار دنیای عناوین رایانه‌ای شد و به محض عرضه فروش بسیار خوبی نیز داشت بازی Control بود. این بازی بزرگ توسط شرکت Remedy Entertainment طراحی و وارد بازار شده است؛ گیمر در این بازی ویژگی‌هایی فضایی خواهد داشت که شاید بتوان گفت همین ویژگی‌های فضایی سبب محبوبیت این عنوان شده است. به طور دقیق این بازی برای اولین بار در ۲۶ مارس سال گذشته برای دو کنسول PS4 و PC وارد دنیای عناوین رایانه‌ای شد و طبق اعلام شرکت سازنده، عنوان Control قرار است در ۲۵ ژانویه امسال نیز برای کنسول Xbox One وارد بازار شود.

اما به تازگی اطلاعاتی در فضای مازی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت Remedy Entertainment قصد دارد برای بازی Control یک بسته الحاقی جدید عرضه کند. این خبر توسط یکی از وب سایت‌های معنبر گیم منتشر شد که بر اساس اخبار منتشر شده از سوی این وب سایت، قرار است یک داستان جدید به بخش اصلی بازی اضافه شود که این داستان به هواپیمای Astral موجود در بازی مربوط می‌شود.

ظاهرا جسی فادن در این داستان جدید متوجه می‌شود که وجود این هواپیما با واقعیت در تضاد است و تلاش می‌کند تا اطلاعات کاملی از این هواپیما وضعیت فعلی آن بدست آورد. طبق اعلام برخی منابع معتبر، یسته الحاقی جدید این بازی چیزی بین ۴ الی ۵ ساعت گیم پلی به آن اضافه خواهد کرد که زمان بسیار زیادی برای بسته الحاقی یک بازی به شمار می‌رود و می‌توان احتمال داد که این بسته الحاقی باعث بالاتر رفتن آمار فروش بازی شود.


بیشتر بخوانید: اطلاعات دوربین گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 


شخصیت اصلی بازی همچنین توانایی‌های جدیدی را دریافت خواهد کرد که از میان آن‌ها می‌توان به ساخت و ترمیم سلاح‌های موجود در بازی نام برد. همچنین این بروزرسانی قرار است در ماه مارس به صورت رایگان در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.