سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۳۵ پرونده تخلف بهداشتی در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت:در پی شیوع ویروس کرونا، ۳۵ فقره پرونده تخلف در زمینه تولید و توزیع دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی کننده در استان زنجان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام  این خبر  افزود: ارزش ریالی این پرونده‌ها بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال برآورد شده است.

او با تاکید بر اینکه ۱۰ فقره از پرونده‌های مذکور در حوزه ماسک بوده است، تصریح کرد: گران فروشی، احتکار و قاچاق از جمله تخلفات ثبت شده در این حوزه به ارزش ۲۶۰ میلیون و ۳۱۸ هزار ریال بوده است.

فغفوری تعداد پرونده‌های تشکیل شده در حوزه دستکش را هشت فقره به ارزش ۷۶۳ میلیون و ۲۲۱ هزار ریال اعلام کرد و یادآور شد: عنوان تخلفات این حوزه هم شامل گران فروشی، احتکار و قاچاق کالا می‌شود.

او با بیان اینکه در مجموع بالغ بر ۱۷ فقره پرونده تخلف در زمینه محلول و مواد ضد عفونی کننده توسط بازرسان سازمان تشکیل شده است، ادامه داد: گران فروشی، تقلب، قاچاق اخفاء و امتناع از عرضه از جمله تخلفات واحد‌های متخلف می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین ارزش پرونده‌های تشکیل شده در حوزه مواد ضد عفونی کننده را در استان زنجان بالغ بر یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون و ۴۴ هزار ریال اعلام کرد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.