سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه آبادان، در نوروز ۱۳۹۹ با رنگین کمانی از برنامه های شاد

شبکه آبادان در نوروز ۱۳۹۹ با رنگین کمانی از برنامه های شاد و متنوع به خانه های شما می آید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،ناصر بهرام مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان با تقدیم تبریک سال ۱۳۹۹ به مخاطبان همیشه همراه گفت: شرایط متفاوت ناشی از همه گیری کرونا و در پی آن ضرورت ماندن در خانه, رسالتِ رسانه ملی را به لحاظ تولید محتوا حساس تر کرده است.

او با بیان اینکه شبکه آبادان در مسیر امید، آگاهی، تفریح و سرگرمی حرکت می کند افزود: فیلم تلویزیونی «روزگار نادر» تولید زمستان ۹۸ با ایفای نقش هنرمندان و طنزپردازان مطرح آبادان و بوشهر هدیه ویژه صدا و سیمای مرکز آبادان به نگاه زیبای مخاطبان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان از همراهی با مخاطبان در ساعات منتهی به تحویل سال نو خبر داد و گفت: «نوروز اروند» از ساعت ۵:۳۰ بامداد تا ۹:۳۰ در قاب تصویر و «پا به پای بهار» از ساعت ۶ تا ۸ صبح از امواج صدا تولد دوباره طبیعت را با شما جشن می گیرند.

بهرام ادامه داد: برنامه شبانه «بهار اروند» «نوای عیدانه» یا ترانه های درخواستی و مسابقه تلفنی «نخل و آفتاب» از تدارکات سیمای آبادان و «سلام بهار» «بنگ شادی» «یوسف آل نبی» و «نخل و نوروز» از پیش بینی های رادیو آبادان در  تعطیلات عید است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان پیگیری آخرین اخبار و تحولات منطقه و پرداخت به سلامت جامعه در برابر کرونا را از امور پیش روی خبرگزاری عنوان کرد و از تولید کلیپ, پوستر و عکس نوشته های اجتماعی, شاد و آگاهی بخش در معاونت فضای مجازی مرکز خبر داد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.