سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محور‌های مواصلاتی استان همدان در برف و کولاک

معاون راهداری همدان از ادامه بارش برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید پرورشی خرم معاون راهداری همدان با اشاره به  ادامه بارش برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی استان گفت: با توجه به شرایط جوی به  مردم عزیز توصیه می کنیم از هر گونه سفر غیرضروری پرهیز کنند.

او با اعلام اینکه در بیشتر محور‌های مواصلاتی  و جاده های استان برف و کولاک گزارش شده است، گفت : بارش برف از عصر دیروز آغاز شد که با  کولاک، مه‌گرفتگی کاهش دید رانندگان را به همراه داشت.

معاون راهداری همدان با اشاره به محور های درگیر کولاک و برف افزود: در محور‌های اسدآباد، شیرین سو، آوج، همه کسی و محور ملایر با کولاک شدید رو‌به‌رو بودیم.

پرورشی خرم ادامه داد: تا این ساعت کماکان بارش برف و کولاک به‌صورت مقطعی در این محور‌ها مشاهده می‌شود.

او بیان کرد: به‌دلیل کولاک شدید در برخی مناطق محدودیت ترافیکی برای خودرو‌های سواری را اعمال شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان  با اعلام اینکه تا این لحظه انسدادی در محور‌های مواصلاتی و جاده‌های استان همدان به وجود نیامده است،گفت: برف‌روبی جاده‌ها بر اساس اولویت‌بندی ابتدا از راه‌های شریانی آغاز شده و سپس در مسیر‌های اصلی، غیرشریانی و روستایی ادامه می‌یابد.

پرورشی خرم با تاکید بر اینکه بازرسی از راه‌های مواصلاتی و جاده‌های استان ادامه دارد، بیان کرد: با ادامه بارش برف در محور‌های مواصلاتی استان به مردم عزیز توصیه می‌کنیم از هرگونه سفر غیرضروری پرهیز کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ص.ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.