سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان سیروان؛

از مهمانان نوروزی درخواست داریم سیروان را به مقصد منازل خود ترک کنند

فرماندار شهرستان سیروان گفت: مسافرین و مهمانانی که در این شهرستان حضور دارند درخواست داریم سریعا سیروان را به مقصد منازل خود ترک کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جواد رحیمی مقدم در جلسه ستاد مبارزه با کرونا ویروس شهرستان سیروان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس در استان ایلام جلسات متعدد ستاد مبارزه با کرونا ویروس سیروان با حضور کلیه اعضا تشکیل شده و اکثریت مصوبات این ستاد اجرایی شده است.

او اضافه کرد: علیرغم اینکه تعداد زیادی از مردم سیروان در خارج از استان و به ویژه تهران سکونت دارند و هرساله ایام نوروز را در زادگاه خود سپری می‌کنند کنترل شدیدی بر این موضوع داشته ایم و تاکنون نتایج خوبی در برداشته است.

رحیمی مقدم تعداد مبتلایان به کرونا ویروس تا کنون در سیروان را ۳ نفر عنوان کرد و گفت : از این تعداد افراد مبتلا ۲ نفر مهمان در شهرستان که اصالتا سیروان می‌باشند بوده اند و به همین دلیل از مهمانان نوروزی درخواست داریم سریعا سیروان را به مقصد منازل خود ترک کنند.

او ضمن احترام به مهمانان نوروزی تاکید کرد: برای سلامتی مردم مصلحتی زیباتر و بهتر از ترک منطقه و ماندن در منازل نیست و در این راستا از بزرگان و معتمدین شهرستان تقاضا داریم مجموعه مدیریت ستاد مبارزه با کرونا ویروس را همراهی و کمک کنند.

رحیمی مقدم اضافه کرد: هم اکنون مبانی ورودی و خروج شهرستان را بر روی مسافرین و خودرو‌های غیر بومی مسدود کرده ایم و محترمانه از مهمانان نوروزی درخواست داریم به سیروان سفر نکنند و در منازل خود بمانند.

او یادآور شد: برای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع این بیماری تمامی مراسمات اعم از ترحیم و جشن‌های عروسی لغو شده و از مردم فهیم درخواست داریم در این خصوص همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.