سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموزان دبیرستان طلایه داران، پای درس مجازی نشسته اند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: کلاس‌های مجازی و برخط دانش آموزان دبیرستان استعداد‌های درخشان طلایه داران این ناحیه به شکل منسجم و علمی درحال برگزاری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزشی در روز‌های آلوده به ویروس کرونا و ادامه تعطیلی مدارس در سطح کشور و استان خوزستان گفت: دبیرستان استعداد‌های درخشان طلایه داران همگام با همه مدارس این ناحیه در زمان تعطیلی مدارس بخاطر شیوع این ویروس آموزش را متوقف نکرده و اقدام به تهیه محتوای الکترونیکی و فیلم‌های آموزشی نموده است.

او افزود: دبیرستان استعداد‌های درخشان طلایه داران با توجه یه ماموریت ویژه اش و با کسب مجوز‌های لازم اقدام به راه اندازی دبیرستان مجازی آنلاین یا سامانه یادگیری الکترونیکی (LMS) نمود.

نیسی گمراوی برگزاری کلاس‌های مجازی صوتی و تصویری را از جمله مزایای این سامانه دانست و تصریح کرد: این سامانه از شرکت فناوران اطلاعات وستا خریداری و راه اندازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اظهار داشت: در این بستر دانش آموزان با شرکت در کلاس مجازی آنلاین از طریق کامپیوتر و یا موبایل می‌توانند با دبیر خود ارتباط صوتی، تصویری داشته باشند و دبیر علاوه بر ارتباط صوتی و تصویری می‌تواند فایل‌های طرح درس الکترونیکی خود را برای دانش آموزان به اشتراک بگذارد در واقع همان شرایط کلاس واقعی را دارد، ولی بصورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

او بیان کرد: علاوه بر سامانه LMS این دبیرستان بانک سوالات منتا را نیز جهت برگزاری آزمون آنلاین در اختیار دارد و دبیران می‌توانند از این بانک سوالات جهت برگزاری آزمون آنلاین استفاده نمایند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.