سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه کمک‌های بخش خصوصی برای مقابله با شیوع کرونا

عضو هیات رئیسه اتاق ایران و رئیس اتاق کرمانشاه گفت : کمک‌های بخش خصوصی برای مقابله با شیوع کرونا در راستای مسئولیت اجتماعی بوده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیوان کاشفی عضو هیات رئیسه اتاق ایران در تشریح اقدامات انجام شده در زمینه تأمین تجهیزات موردنیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌های کرمانشاه برای مقابله با بیماری کرونا گفت : از ابتدای شیوع بیماری در زمینه تهیه تجهیزات بهداشتی موردنیاز مراکز درمانی فعالیت‌هایی انجام دادیم و تاکنون بیش از چهار سری از این تجهیزات تهیه و توزیع شده است.

او از تهیه دو دستگاه ونتیلاتور به ارزش سه میلیارد ریال که از تجهیزات حیاتی برای کمک به تنفس بیماران کرونا محسوب می‌شود خبر داد و گفت : در این مدت ۱۰ دستگاه پالس اکسی‌متر و ۱۵ دستگاه ترمومتر (تب‌سنج) نیز در اختیار بیمارستان‌ها قرار دادیم.

رئیس اتاق کرمانشاه تهیه بیش از ۳۸۰۰ ماسک در انواع مختلف از جمله N۹۵، بیش از شش هزار عدد دستکش و همچنین تأمین بیش از ۱۲۶۰ عدد شیلد محافظ صورت، بیش از ۱۲۰۰ عدد کلاه محافظ، ۱۲۶۰ عدد عینک، ۶۰۰ ست حفاظتی و ۱۸۰ دست لباس مخصوص را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

کاشفی گفت: مقادیری دستکش، مواد ضدعفونی سطوح و محلول ضدعفونی دست نیز برای پرسنل گمرک و حمل‌ونقل و پایانه‌های استان با هدف کمک به مرز‌ها و تجارت کرمانشاه تأمین و توزیع شد.

او گفت: تهیه این تجهیزات در راستای مسئولیت اجتماعی اتاق کرمانشاه و با هدف رفع دغدغه‌های حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

رئیس اتاق کرمانشاه گفت: همه کمک‌ها به همت اتاق کرمانشاه و با مشارکت فعالان اقتصادی انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.