سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت ۴۵ کلیپ مجازی از جاذبه‌های شاخص در سطح استان زنجان

۴۵ کلیپ یک دقیقه‌ای معرفی جاذبه‌های استان در فضای مجازی، امکان بازدید از جاذبه‌های شاخص تاریخی، مذهبی، فرهنگی و طبیعی را در استان زنجان در نوروز ۹۹ فراهم کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: گردشگری یکی از محور‌های توسعه اقتصادی ایران است، و باید از فضای مجازی برای معرفی ظرفیت‌ها استفاده کرد. 

ارجمند با اشاره به تاثیرات بیماری کرونا بر صنعت گردشگری بیان کرد: اکنون که مردم بیشتر اوقات خویش را در خانه هستند، با تصمیم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل میراث فرهنگی برگزاری تور‌های مجازی و سفر مجازی در قالب کلیپ و مانور بازدید از جاذبه­ های گردشگری استان برگزار شد که این کلیپ‌ها توانستند با گردش در فضای مجازی، اطلاعات مفیدی در اختیار مردم قرار دهد. فضای مجازی با سهولت و با صرف وقت و هزینه کمتر در دسترس عرضه‌کنندگان و تقاضا کنندگان بازار گردشگری قرار دارد و زمینه سفر در آینده را با اطلاعات بیشتری فراهم کنند.

او افزود: این کلیپ‌ها با زمان کوتاه می‌توانند شاخص خوبی برای معرفی میراث تاریخی و فرهنگی هر کشوری در سطح دنیا باشند و قطعاً اینگونه اقدامات در جهت رونق صنعت گردشگری هر کشوری بسیار موثر است.

ارجمند گفت: آثار و ابنیه تاریخی به وضوح، هویت، معماری، فرهنگ و سبک زندگی مردمِ یک دوره از تاریخ را به تصویر می‌کشد و به عنوان گنجینه‌ای گران بها در اختیار نسل‌های بعد قرار می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.