سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۳۱۳ سبد کالا به نیازمندان نهاوند

۳۱۳ سبد کالا به همراه ۷راس گوسفند ذبح و بین نیازمندان نهاوند توزیع شد.

وهاب رضایی مفرد رئیس هیات امنای امام زاده علی و محمد نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان،افزود: به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) و رفع بیماری کرونا به همت خیرین در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) شهرستان نهاوند به مناسبت نیمه شعبان ۳۱۳ سبد کالا به ارزش ۲۰ میلیون تومان به همراه ۷راس گوسفند ذبح و بین نیازمندان در محله‌های فقیرنشین توزیع شد.

اوادامه داد: با شیوع بیماری کرونا، بسیاری از خانواده‌ها از این شرایط آسیب دیده و لازم است مورد حمایت قرار گیرند.

وهاب رضایی‌مفرد بیان کرد: با در نظر گرفتن این مورد، تصمیم به قربانی گوسفند در نیمه شعبان گرفتیم که با اعلام فراخوان، خیرین متعددی در این امر کمک کردند و با همکاری ستاد مردمی اکران فیلم جشنواره عمار، هیئت اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی نهاوند و اطلاع رسانی خوب رسانه‌های شهرستان، در نتیجه ۷ گوسفند خریداری ذبح شد، که جا دارد از زحمات همه این بزرگواران تقدیر نماییم.

او اظهار داشت: گوسفند‌های قربانی با رعایت نکات بهداشتی، در قالب ۳۱۳ بسته، بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش مرکز نیکوکاری شاهزاده محمد و علی (ع) توزیع شد.

رضایی مفرد افزود: همچنین مبلغ ۲۰ میلیون تومان به خرید سبد کالا برای افراد نیازمند اختصاص یافت که ارزش هر سبد کالا ۳۰۰هزارتومان بود.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: سبدکالا ، خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.