سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات فرهنگی پیشگیرانه سپاه و مدافعان سلامت در خاش

معاون فرهنگی و هنری سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی در جهت مقابله با بیماری کرونا با هدف پرکردن اوقات فراغت خانواده‌ها در این شهرستان آغاز شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا هاشمی‌فرمعاون فرهنگی و هنری سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی در جهت مقابله با بیماری کرونا با هدف پرکردن اوقات فراغت خانواده‌ها از سوی این معاونت با همکاری مدافعان سلامت و بهداشت و درمان و گروه طنز و نمایش گاندو در این شهرستان آغاز شده است.

هاشمی‌فر افزود: در این ویژه برنامه فرهنگی که در قالب ساخت کلیپ و انیمشین انجام شده توصیه‌های بهداشتی برای در خانه ماندن و چگونگی بیرون رفتن از منزل برای خرید و حضور در بازار ارائه شده است.

او اظهار داشت: با این اقدام مثبت فرهنگی و هنری از دریچه فضای مجازی مهمان خانه‌ها شده ایم.

معاون فرهنگی و هنری سپاه خاش اظهار داشت: با توجه به اینکه در این روز‌ها بیشتر خانواده‌ها در خانه حضور دارند باید برای نیاز‌های فرهنگی و سرگرمی آنان چاره اندیشی می‌شد که این ویژه برنامه‌ها در همین زمینه به اجرا در آمده است.

هاشمی‌فر ادامه داد: همچنین به همت گروه‌های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بخشی از برنامه‌های فرهنگی، ادبی، هنری و دینی در قالب شبکه مجازی فرهنگ و هنر استان با عنوان بهاریه در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی پخش می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.