سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویروس کرونا؛ استان اصفهان به مرحله ثبات در بیماری رسیده است

نماینده ویژه وزیر بهداشت با اشاره به کاهش نسبی ابتلا به ویروس کرونا در استان اصفهان گفت: در این استان به مرحله ثبات در بیماری رسیده‌‌ایم.

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج حریرچی نماینده ویژه وزیر بهداشت درخصوص روند مقابله با ویروس کرونا در استان اصفهان گفت: اصفهان جزو ۸ استانی بود که شیوع ابتلای بالایی داشت، خوشبختانه با اقدامات بسیار مناسبی که توسط استانداری و اعضای جلسه ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی در این باره انجام شد، توانستیم این روند ابتلا را کنترل کنیم.

حریرچی افزود: با توجه به کاهش نسبی ابتلا به ویروس در این استان، به مرحله ثبات یا به اصلاح پلاتو در بیماری رسیده‌ایم، ولی هنوز میزان بستری و ابتلا در قیاس با استان‌های دیگر نسبتا بالاست و روند نزولی به‌ویژه در استان‌هایی که شاهد شیوع صعودی در آن‌ها بودیم، در اصفهان هنوز به آن مرتبه نرسیده‌ایم.


بیشتر بخوانید: اثرات جهانی اقتصادی کرونا بر فقرا بیشتر از اغنیا است


نماینده ویژه وزیر بهداشت با اشاره به موضوع بازگشایی در مصوبه کشوری و نگرانی از افزایش موارد ابتلا، بیان کرد: در حال حاضر جلسه‌ای با حضور استاندار و مدیران منطقه‌ای تشکیل شده است که طی آن راه‌های مقابله از سه استراتژی اصلی یعنی فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، شناسایی بیماران و جداسازی آن‌ها و همچنین شناسایی افرادی که در تماس نزدیک با بیماران بوده و قرنطینه شده‌اند، بررسی می‌شود، جلسه تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت و از بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته بازدید خواهد شد.

او در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم آنطور که شایسته اهالی استان اصفهان است، خدمت رسانی کنیم و هر چه سریعتر این ویروس منحوس را به کمترین میزان ابتلا در سطح استان و کشور برسانیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
والبته ثبات به معنی عادی شدن اوضاع و تردد ازاد نمی باشد .