سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای رزمایش ضیافت همدلی از محل عوائد موقوفات در رودان

رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان رودان ازتوزیع بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش ضیافت همدلی از محل عوائد موقوفات در شهرستان رودان خبر داد.

مهدی سقایی رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان رودان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،ازتوزیع بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش ضیافت همدلی از محل عوائد موقوفات در شهرستان رودان خبر داد.

سقایی با بیان اینکه رزمایش «ضیافت همدلی» برای لبیک گفتن به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به فقرا و نیازمندان در این شهرستان در حال اجراست، افزود: در این مرحله "۳۰۰ " بسته معیشتی در راستای ضیافت همدلی توزیع شد.

او هدف از اجرای رزمایش ضیافت همدلی، را حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی، ترویج روحیه مواسات و برابری بیان کرد و گفت: این رزمایش از محل عوائد موقوفات، وبقاع متبرکه در قالب ضیافت همدلی اجرا می‌شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی بین ۲۰۰ هزار تا ۲۵۰ هزار تومان است، افزود: این بسته‌ها شامل اقلام ضروری و مایحتاج خانوار‌ها از جمله، برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، عدس، لوبیا، چای، شکر است و بسته‌ها با حفظ کرامت بین خانواده‌های نیازمندان توزیع شود.

سقایی افزود: با شناسایی هر چه بیشتر افراد نیازمند و با حفظ کرامت ان‌ها این طرح در پایان ماه مبارک رمضان و به عنوان مرحله دوم نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.