سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اپلیکیشن موبایلی کتابخانه دیجیتال دانشگاه الزهرا راه‌اندازی شد

اپلیکیشن موبایلی کتابخانه دیجیتال دانشگاه الزهرا به منظور ارائه خدمات از راه دور به استادان، دانشجویان، پژوهشگران و دیگر کاربران کتابخانه راه‌اندازی شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به رسالت دانشگاه مبنی بر آگاهی‌بخشی به دانشجویان و استادان نسبت به جدید‌ترین پژوهش‌های علمی در جهان از طریق دستیابی به پایگاه‌های معتبر علمی و همچنین لزوم تسهیل دسترسی محققان به آخرین اطلاعات و یافته‌های پژوهشی، اپلیکیشن کتابخانه دیجیتالی دانشگاه الزهرا (ساحل) راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

گفتنی است، نرم افزار مورد استفاده کتابخانه مرکزی دانشگاه الزهرا (آذرسا) از زمره نرم افزار‌های به روز و شایان توجه در سطح ملی و بین المللی است .

لازم ذکر است، اپلیکیشن موبایلی مورد استفاده در کتابخانه مرکزی این دانشگاه از طریق کافه بازار برای گوشی‌های اندروید در دسترس است و اعضای دانشگاه می‌توانند با دانلود و نصب این نرم افزار از خدمات مختلف کتابخانه‌ای بسیاری استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: آخرین اقدامات دانشگاه الزهرا(س) برای مقابله با ویروس کرونا


 این اپلیکیشن دارای قابلیت‌هایی مانند تسهیل بازیابی و دستیابی به مدارک و اطلاعات مراکز دارنده نرم افزار ساحل، موتور جستجوی پیشرفته در کلیه منابع (کتاب، پایان نامه، اسناد، مقالات، نسخ خطی، طرح‌های تحقیقاتی ) کتابخانه، همراه با جستجوی منابع دیجیتال، آنلاین بودن جستجو و به روز بودن کلیه اطلاعات جستجو شده، قابلیت استفاده در انواع تبلت و گوشی‌های هوشمند و امکان جستجو در کلیه مراکز دارنده نرم افزار است.

گفتنی است، کاربران برای دسترسی بیشتر باید از کد کاربری و پسورد نرم افزار کتابخانه‌ایی خود استفاده کنند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.