سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت ها بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در زنجان ادامه دارد

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت:طرح تشدید نظارت بر مرکزهای توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی استان در ماه مبارک رمضان با هدف تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی اجرا می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حاج کاظمی مدیرکل دامپزشکی استان زنجان افزود: طرح تشدید نظارت ها بر مراکز توزیع و عرضه‌ فرآورده‌های خام دامی از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

او افزود:۳۰ نفر از کارشناسان دامپزشکی در قالب  ۲۰گروه ثابت و سیار نظارت بر واحدهای عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در استان زنجان را بر عهده دارند.
 
مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت:  نظارت بر مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌‍‌های خام دامی از هشت صبح شروع شده و تا ساعت۲۰ ادامه دارد تا شهروندان با اطمینان مواد غذایی مورد نیاز خود را خرید کنند.
 
او گفت :نظارت این اکیپ‌های دامپزشکی از واحد‌های تولید فرآورده‌های خام دامی، نگهداری، بسته بندی، توزیع، عرضه و کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها و خودرو‌های حمل این فرآورده‌ها است.

او ادامه داد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف و موارد مشکوک را با تماس با شماره ۱۵۱۲ به کارشناسان دامپزشکی استان به منظور بررسی موضوع اعلام کنند.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.