سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۲ درصدی برخورد با تخلفات رانندگی در کرمانشاه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از افزایش ۲۲ درصدی برخورد با تخلفات در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ فضل الله شیری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه  گفت: همچنین سال گذشته اعمال قانون افراد متخلف نیز ۳۸ درصد نسبت به سال ۹۷ رشد داشته است.

او یادآوری کرد: در سال ۹۸ برخورد با تخلفات حادثه ساز ۲۲ درصد، تخلفات ساکن ۳۳ درصد، توقیف خودرو ۲ درصد و توقیف موتورسیکلت نیز ۷ درصد نسبت به سال ۹۷ رشد داشته است.

سرهنگ شیری ادامه داد: همچنین سال گذشته برخورد با مسافربر‌های شخصی ۵۷ درصد، برخورد با تخلفات کامیون‌ها ۳۰ درصد، تخلف استفاده از تلفن همراه حین رانندگی ۵۰ درصد نسبت به سال قبل از آن با افزایش مواجه بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه همچنین از افزایش ۶ درصدی برخورد با جرم استفاده نکردن از کلاه ایمنی برای موتورسواران، افزایش ۵ درصدی اعزام به محاکم قضائی برای افراد بدون گواهینامه، افزایش ۲۰ درصدی استفاده نکردن از کمربند ایمنی و افزایش ۲۲ درصدی صدور برگ جریمه خبر داد.

او در پایان گفت: سال گذشته یک هزار و ۹۵۲ دستگاه خودرو و یک هزار و ۶۱۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف توسط ماموران پلیس راهور توقیف شدند.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.