سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ کشته و یک مجروح در تصادف مرگبار محور نهبندان-زاهدان

برخورد سواری پژو با کامیونت در محور نهبندان-زاهدان ۵ کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در حادثه رانندگی  امروز بر اثر برخورد یک دستگاه پژو و یک دستگاه کامیونت در محور نهبندان-زاهدان  ۶ نفر کشته و زخمی شدند.

سرهنگ توفیقی نیا افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

خستگی و خواب آلودگی عامل تصادف مرگبار

رئیس پلیس راه استان گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف در محور نهبندان-زاهدان، محدوده گدار زرد بلافاصله کارشناسان پلیس راه و گروه امداد به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: کارشناسان با بررسی صحنه دریافتند یک دستگاه سواری پژو پارس که از زاهدان عازم نهبندان بود با کامیون فوتون برخورد کرد که در اثر این سانحه راننده خودروی پژو پارس به همراه ۴ سرنشین دیگر در دم کشته و راننده کامیون فوتون نیز به شدت مجروح و به بیمارستان آتشدست نهبندان منتقل شد.

او با اشاره به اینکه کامیون فوتون به دلیل شدت برخورد دچار آتش سوزی و سپس توسط تیم امدادی خاموش شد، افزود: بی احتیاطی و انحراف به چپ از سوی راننده سواری پژو پارس به دلیل خستگی و خواب آلودگی علت این حادثه بوده است.

رئیس پلیس راه استان به رانندگان توصیه کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و مرگباری نباشیم.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.