سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محتکران در امان نخواهند بود

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران به محتکران و گرانفروشان هشدار جدی داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران، گفت: چنانچه کالایی که ضرورت عرضه آن به مصرف کننده توسط دولت اعلام شده و توسط افرادی نگهداری و به قصد گرانفروشی از عرضه آن به جامعه خودداری شود اقدام مذکور احتکار تلقی و قانون مجازاتی اعم از ضبط و فروش کالا و جریمه پیش بینی کرد.

او افزود:گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در این رابطه فعال شده که با حضور نامحسوس در این واحدها، با تخلف گرانفروشی و عدم عرضه برخورد جدی خواهد شد.

ملکی با اشاره به اقدامات لازم در برخورد با سودجویان و محتکران، گفت: طی یکسال گذشته محتکران علاوه بر ضبط کالا به بیش از یک میلیارد ریال جریمه در این اداره کل محکوم شدند و کالا‌های اساسی و ضروری احتکار شده جهت فروش و عرضه به مردم با هماهنگی مراجع ذیصلاح تحویل سازمان‌های مربوط شد.
 


او افزود: کالا‌هایی که از محتکران کشف شده از انواع لوازم بهداشتی، مواد شوینده، مواد غذایی، خوراک دام، لوازم یدکی و لوازم خانگی بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران، گفت: تعزیرات حکومتی در برخورد با سودجویانی که برای منافع خودشان اخلال در بازار می‌کنند هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد و از شهروندان نیز تقاضا داریم تا چنانچه تخلفی در این زمنیه مشاهده کردند مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.