سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال

براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، استان کرمانشاه در اجرای طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) در سال ۹۸ رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : به منظور ایجاد تعامل بین صنعت و دانشگاه، طرح مشترک وزارت صمت، وزارت علوم و تحقیقات و ستاد کل نیرو‌های مسلح به مرحله اجرا در آمد.

او گفت : دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی و مشمول خدمت سربازی که تمایل دارند دوران خدمت خود را در یکی از بنگاه‌های اقتصادی بگذرانند، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که تمایل دارند پایان‌نامه خود را به‌صورت مساله محور انجام دهند و نیز اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها که در قالب طرح پسادکترای صنعتی فرصت مطالعاتی در بنگاه‌های صنعتی و معدنی انجام پروژه‌های مستقل یا مشترک فعالیت دارند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: ثبت‌نام بیش از ۴۴۰ واحد صنعتی در طرح تاپ و همچنین نیاز‌های پژوهشی واحد‌های صنعتی استان زمینه را برای همکاری بیشتر دانشگاه‌ها با حوزه صنعت فراهم می‌آورد.

دارابی افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد زنجیره ارتباطی و مؤثر بین صنعت و دانشگاه با رویکرد کاربردی شدن دانش، یافته‌های جدید علمی و ارتقاء توان فنی و مهندسی بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری و ایجاد اشتغال از طریق خلق ارزش افزوده جدید برای واحد‌های تولیدی است.

مرحله نخست سامانه طرح ملی توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ)، با هدف ثبت نام بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری و نیز ثبت نیاز‌های پژوهشی و فناورانه آن‌ها هفتم اسفند سال ۹۷ توسط وزارت صنعت، معدن وتجارت رونمایی شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.