سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرجهاد کشاورزی آرادان:

برداشت جو از مزارع آرادان ١٢ هزار تن برآورد شد

امیرحسین شاه‌حسینی با اشاره به آغاز زمان برداشت جو در آرادان گفت: برداشت این محصول امسال ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن برآورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیرحسین شاه‌حسینی مدیرجهاد کشاورزی آرادان با بیان اینکه امسال سه هزار و ۱۱۰ هکتار از مزارع شهرستان آرادان مربوط به کشت جو است گفت: ارقام جو کشت‌شده در اراضی کشاورزی این شهرستان از ارقام گوهران، یوسف، بهرخ و ریحان است.

او تصریح کرد: میانگین تولید جو در اراضی کشاورزی شهرستان آرادان به ازای هر یک هکتار ۴.١ تن است و برداشت محصول جو از اراضی کشاورزی این شهرستان تا نیمه خرداد ادامه دارد.

شاه‌حسینی افزود: پنج دستگاه کمباین بومی و ۲۱ دستگاه کمباین مهاجر کار برداشت گندم و جو را در شهرستان آرادان به عهده دارند و در این رابطه ۱۰ تیم متشکل از کارشناسان مجرب در مراکز جهاد کشاورزی این شهرستان بر کار برداشت و تنظیم کمباین‌ها نظارت دارند.

مدیر جهاد کشاورزی آرادان گفت: توزیع بذر اصلاح‌شده، اطلاع‌رسانی و پیگیری بیمه محصول، اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات فنی و کارشناسی برخی از اقدامات انجام شده از سوی جهادکشاورزی در حمایت از کشاورزان است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.