سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات ساخت خانه کاراته استان یزد آغاز شد

رئیس هیئت کاراته استان یزد از آغاز ساخت خانه کاراته با یکهزار مترمربع در استان با خبر داد.

علی کریمی رئیس هیئت کاراته استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با بیان اینکه با ساخته شدن این مجموعه، هیئت کاراته استان یزد دارای یکی از بی نظیرترین مراکز تخصصی کاراته در سطح کشور می‌شود، گفت: نداشتن خانه کاراته یا یک مکان ورزشی تخصصی از جمله کمبود‌های اساسی به شمار می‌رود.

او از آغاز پروژه ساخت خانه کاراته استان خبر داد و گفت: این مجموعه یکهزار مترمربعی در قالب سالن ورزشی، ساختمان اداری و مهمانسرا در محل بلوار مدرس در حال ساخت است.

رئیس هیئت کاراته استان یزد ظرفیت خانه کاراته استان یزد را بیش از ۳۰۰ صندلی برای تماشاچیان اعلام کرد و افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده ضمن تأمین کمبود‌های هیئت، شاهد عملیاتی شدن بسیاری از اهداف ورزشی کاراته خواهیم بود.

رئیس هیئت کاراته استان یزد ادامه داد: با ساخت این مجموعه، تمامی کلاس‌های آموزشی، داوری، مسابقات و همچنین مجموعه اداری هیئت به این مکان منتقل خواهد شد.

کریمی در عین حال با بیان اینکه برای پیشرفت و توسعه کاراته یزد تنها به بحث سخت افزاری توجه نمی‌شود، یادآور شد: درسال جاری و طبق روال سال‌های گذشته پس از عادی شدن شرایط، مسابقات قهرمانی استان در دو بخش آقایان و بانوان (سبک‌های آزاد و کنترلی) برگزارخواهد شد.

به گفته وی، همچون دوره‌های قبل، نفرات برتر اوزان و رده‌های سنی مختلف و همچنین تعدادی از استعداد‌های نوجوان و جوان این مسابقات، به اردو‌های تیم منتخب استان دعوت خواهندشد تا زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین بپردازند.

کریمی افزود: برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ملی و سبکی، تشکیل کلاس‌های یکسان سازی داوری و مربیگری زیر نظر مدرسین فدراسیون، میزبانی رقابت‌های المپیاد استعدا‌های برتر در صورت دریافت مجوز‌های لازم را از دیگر برنامه‌های سال جاری عنوان کرد.

او تأکید کرد: با حضور اکثریت مربیان، داوران و پیکسوتان در عرصه ورزش کاراته استان، اتفاقات خوبی در حوزه همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای شکل گرفت.

کریمی گفت: تیجه آرامش و همدلی در کاراته را برگزاری منظم اردو‌های استانی زیر نظر مربیان فعلی و سابق تیم ملی، عملکرد فوق‌العاده در لیگ‌های کاراته وان و المپیاد استعداد‌های برتر، درخشش نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی و منتخب استعداد‌های برتر و رسیدن یکی از نمایندگان استانمان به مرحله نیمه نهایی لیگ کاراته کشوری اعلام کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.