سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم غیزانیه مشکلات متعددی دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مردم غیزانیه مشکلات متعددی دارند و از بعد محرومیت، مسائل متعددی وجود دارد، اما مسئله آب شرب و آب کشاوزی و دامداری، اصلی‌ترین مشکلات این منطقه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مردم غیزانیه مشکلات متعددی دارند و از بعد محرومیت، مسائل متعددی وجود دارد، اما مسئله آب شرب و آب کشاوزی و دامداری، اصلی‌ترین مشکلات این منطقه است.

او بیان داشت: در کنار خدماتی که قول اجرای آن‌ها داده شده است، باید ببینیم چه کار‌هایی می‌توان در راستای کاهش آلام این مردم می‌شود، انجام داد.

حجت الاسلام نبی زاده افزود: باید دو تا سه اقدام اساسی در بخش غیزانیه انجام شود تا مشکلات مردم این منطقه کاهش یابد، باید بگویم کانال شاه‌کوپال از سابق منبع تأمین آب کشاورزی و دامداری مردم این بخش بوده است که طی سال‌های اخیر به هر دلیلی بسته شده که باعث از بین رفتن کشاورزی و دامداری شد و عملاً فرصت شغلی از بین رفته و باعث شده مردان این منطقه مجبور باشند برای کار کردن به اهواز بروند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: این کانال باید احیا شود، مسئله بعدی، بحث  تعداد کم تانکر‌های آبرسان هستند که آب را به خانه‌های مردم این بخش می‌رسانند و پاسخ گوی نیاز خانوار‌ها نیست و مسئله سوم بحث شاغل شدن محلی‌های غیزانیه در شرکت نفت، و این مهم هنوز هم محقق نشده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.