سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ پست ۲۳۰ کیلو ولت برق گوردیم کنارک به زمین زده شد

کلنگ ساخت پست ۲۳۰ کیلو ولت برق گوردیم کنارک ویژه طرح بزرگ گلخانه و پرورش میگو شرکت کشت و صنعت مکران با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مسوولان محلی و فعالان اقتصادی به زمین زده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، موهبتی استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در زمینه آبزی پروری و کشت‌های گلخانه‌ای از سرمایه گذاری انجام شده در بخش کشاورزی و شیلاتی در سواحل این استان قدردانی کرد.

احمدعلی موهبتی با اشاره به اینکه با راه اندازی این پست برق در منطقه بخشی از نیاز پروژه گلخانه و پرورش میگوی گوردیم تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: این پست برق با تولید ۶۰ مگاواتی، علاوه‌بر تامین برق مورد نیاز منطقه کهیر زرآباد و تامین برق پایدار مجتمع کشت و صنعت کنارک، به رونق منطقه گردشگری منطقه نیز کمک شایانی خواهد کرد.

او گفت: پروژه بزرگ گلخانه و پرورش میگو در کنارک برای تحویل در اشتغال منطقه تاثیر زیادی دارد و می‌تواند تولید آبزیان بویژه محصولات کشاورزی گلخانه را بیشتر کند.

استاندار سیستان وبلوچستان همچنین موج شکن تنگ کنارک، اسکله صیادی زرآباد و پروژه‌های در دست اجرای چابهار و کنارک بازدید و بر تسریع در تکمیل آنان تاکید کرد.

او بیان کرد: هم‌اینک ساخت سوله و تامین تجهیزات مجتمع‌های تولیدی با شرایط اقتصادی کشور بسیار هزینه‌ بر است لذا نباید هیچ مجتمع تولیدی راکد و غیر فعال باشد.

موهبتی افزود: رها کردن یک مجتمع تولیدی در شرایطی که کشور سخت نیازمند تولید است در واقع اسراف است و سرمایه مملکت را هدر می‌دهد و نباید اجازه دهیم واحد تولیدی آماده شده معطل بماند و تحت تاثیر شرایط آب و هوایی به مرور فرسوده و از رده خارج شود.

او تاکید کرد: هر مجتمع تولیدی به عنوان پتانسیل و ظرفیت محرکی برای رونق تولید محسوب می‌شود، بنابراین چنانچه این مجتمع توسط سرمایه گذار اولیه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، ترتیبی اتخاذ شود تا در اختیار گروه خیرین و یا سایر علاقه‌مندان به سرمایه گذاری و تولید قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.