سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقبال عباسی مطرح کرد؛

طرح مسکن محرومان تا ماه آینده به پیشرفت ۷۰ درصدی برسد

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار پیشرفت ۷۰ درصدی طرح مسکن محرومان استان تا یک ماه آینده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر تسریع در روند اجرایی مسکن محرومان گفت: طرح مسکن دو هزار و ۴۴۰ واحدی مسکن محرومان در این استان باید تا یک ماه آینده به پیشرفت ۷۰ درصدی برسد.

او افزود: معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای افزایش دو هزار واحد مسکونی دیگر به طرح مسکن محرومان این استان قول مساعد داده است.

عباسی اظهار داشت: لازمه تحقق این قول، بهره‌برداری از طرح دو هزار و ۴۴۰ واحدی مسکن محرومان در مدت تعیین شده یک‌ساله می باشد.

او اضافه کرد: حمل و نقل مصالح، یکسان نبودن قیمت مصالح در شهرستان‌های مختلف، بالا بودن کرایه حمل و نقل مصالح، کمبود کارگر و نامناسب بودن برخی راه‌های روستایی از موانع و مشکلات احداث این طرح در روستاهای چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید مشکلات این طرح را شناسایی و راهکارهای رفع آن از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط را ارائه دهند.

عباسی ادامه داد: بلوکه شدن تسهیلات از سوی بانک‌ها یکی از مشکلات در راستای احداث واحدهای مسکونی این طرح است و با مسئولان بانک‌های متخلف در این حوزه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.