سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگرانی از افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در جوانرود

فرماندار جوانرود با اظهار نگرانی از افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا گفت : این شهرستان در حال حاضر شرایط پذیرش مسافر و گردشگررا ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : باوجود تمام زحماتی که در طول ۲ماه گذشته برای تعطیلی بازاریان، اماکن عمومی و مراسمات دینی و مذهبی، عزا و عروسی انجام گرفت متاسفانه وضعیت کرونایی این شهرستان قرمز و نگران کننده است و مردم باید همچنان فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او گفت : در صورت تشدید اوضاع مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتری همچون تعطیلی بازار، اماکن عمومی، بوستانها، دفاتر پیشخوان، کافی نت ها، آیین‌های عزا و عروسی و دیگر مراسم‌ها خواهیم شد.

فرماندار جوانرود به اعمال محدودیت‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن ورزشی و اماکن اقامتی تاکید کرد.

یوسفی با بیان اینکه این محدودیت‌ها به تنهایی کارساز نیست افزود: از مردم انتظار داریم که همچون ماه‌های گذشته برای مقابله با کرونا مسایل بهداشتی را با جدیت رعایت و به توصیه‌های ارایه شده توجه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود از افزایش آمار مبتلایان این شهرستان به ویروس کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه تاکنون تست ۱۱۱ نفر در شهرستان جوانرود مثبت و تست ۷۰ نفر دیگر نیز جهت آزمایش به استان ارسال شده است.

 مولود حسینی افزود: ۵۵ نفر هم در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

او از بی توجهی‌های برخی از شهروندان در روز‌های اخیر و در زمان برداشتن محدودیت نسبت به خطر بالای بیماری کرونا برای سلامتی خودشان و سایر افراد جامعه ابراز نگرانی کرد و افزود: اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، متاسفانه وضعیت وخیم ترخواهد شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.