سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیوه عجیب زندگی زوج چینی سوژه رسانه‌ها شد

روش عجیب زوج چینی برای زندگی مشترک پس از ۳۰ سال، سوژه داغ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها بحث داغ بین یک زن و شوهر چینی بعد از ۳۰ سال زندگی مشترک، در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

این زن و شوهر پس از گذشت زمان زیادی از زندگی مشترک، همچنان حساب و کتاب جدا از هم دارند و به اصطلاح خرج‌های خود را دنگی حساب می‌کنند. این زوج همچنان امور مالی، کار‌های خانه و حتی غذای داخل یخچال خود را جدا کرده‌اند. در بسیاری از نقاط جهان این موضوع عادی است، اما برای یک زن و شوهر که تجربه سه دهه زندگی مشترک دارند، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

آقا و خانم چن، زوج سالخورده در تیانجین چین، از گذشته با هم مشکل داشتند و برای حل این مسئله خرج خود را از هم جدا کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


برای مثال این زوج در یخچال قفسه‌های جدا دارند و هر کدام مواد غذایی خود را جداگانه در آن قرار می‌دهند. آشپزی هم به نوبت انجام می‌شود و آن‌ها حق استفاده از وسایل همدیگر را ندارند. جالب این‌جا است که این دو نفر برای ایجاد صلح و آرامش زندگی خود، به این توافق رسیدند و برای کار‌هایی که برای همه عجیب است، نمی‌جنگند. البته دیدگاه آن‌ها در زندگی مشترک بسیار در رسانه‌های اجتماعی چین بحث برانگیز شده است و کاربران این زندگی را ایده آل نمی‌دانند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سرباز
۰۸:۱۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
با وجود اختلافات طلاق نگرفته اند
" Sarbaze ,, Fadaeye ,, Rahbaram
۲۰:۱۲ ۰۱ تير ۱۳۹۹
سلام . اگر جناب آقای دکتر حسن روحانی ( رئیس جمهور محترم ) و اعضای کابینه اش ، نتونن با اکتفا به نیروهای مستعد داخلی و گام موثری در جهش تولید برندارند ، بزودی شاهد خواهیم بود که خانواده‌های ایرانی هم مجبور میشن که همین رویکرد رو در پیش بگیرند .