سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بیش از ۵۳ هزار بیمه نامه محصولات کشاورزی در خراسان جنوبی

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان‌جنوبی از صدور ۵۳ هزار و ۲۷۰ بیمه نامه محصولات کشاورزی در استان از ابتدای سال خبر داد.

غنچه مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان‌جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۲۴ هزار و ۳۹۰ هکتار از اراضی باغی استان بیمه شده اند .

او با اشاره به اینکه ۱۳ هکتار بیمه شده دیگر مربوط به اراضی زراعی است افزود: ۴۲۴ هزار دام سبک نیز از ابتدای سال بیمه شده اند.

غنچه با بیان اینکه امسال بیشترین صدور بیمه مربوط به بخش باغی است اظهارکرد: تاکنون ۲ میلیارد تومان در سطح استان پرداخت شده است.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۲۲ میلیارد تومان غرامت پرداخت شده است و از سال گذشته هیچ بدهی نداریم .


بیشتر بخوانید


او گفت: محصولات کشاورزی شامل کلزا، گندم، جو، زرشک، زعفران، عناب، زردآلو، بادام، زیره، آلو، انار، گردو، خرما، زیتون و پسته تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار می‌گیرند.

غنچه عنوان کرد: بیمه کشاورزی یک بیمه اختیاری است و در استان خراسان‌جنوبی بیش از یک سوم کشاورزان و دامداران از این بیمه استفاده می‌کنند و محصولات خود را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهند.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی بیمه‌گزاران برای ثبت خسارات وارده به محصولات کشاورزی و دامی بیمه شده خود نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر بیمه ندارند و می‌توانند با ورود به سامانه جامع صندوق بیمه کشاورزی و با ثبت اطلاعات هویتی خود در بخش ویژه مشتریان، خسارت وارده را ثبت کنند و یا تلفنی اعلام خسارت کنند.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.