سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انسداد مسیر خیابان اصلی امیری جهت جلوگیری از خطر و ریزش ساختمان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان گفت: انسداد مسیر خیابان اصلی امیری جهت جلوگیری از خطر و ریزش ساختمان باعث ایجاد ترافیک در آبادان شد.

کمایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:طی تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰مبنی بر ایجاد ترافیک  ناشی از بستن راه در خیابان  اصلی امیری به سمت خیابان دبستان بلافاصله عوامل راهنمایی و رانندگی به محل اعزام مشخص شدند.

او در ادامه  افزود: یکدستگاه جرثقیل که دارای مجوز فعالیت آن هم در روزهای تعطیل بوده  است دیروز  حین فعالیت دچار نقص فنی شده که صبح شنبه توسط مالک ساختمان  در جهت جلوگیری از خطر و ریزش ساختمان راه بسته میشود که با ورود سریع پلیس راهور  به صحنه و بررسی موضوع  همکاری لازم  تا رفع کامل خطر صورت میگیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان ادامه داد: خوشبختانه خطر پیش آمده  در کمترین زمان ممکن بدون خسارت جانی و مالی خاتمه یافت.

کمایی افزود:  از احساس مسئولیت شهروندان در قبال ترافیک و نظم شهری کمال قدر دانی را داریم و انتظار می رود اینگونه مشارکت عمومی در راستای ارتقاء امنیت افزایش یابد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.