سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار ۷۰ میلیارد ریالی در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با ۸ فقره کلاهبرداری به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: این کلاهبردار همدانی پیش فروش آپارتمان و تخلف در ساخت و ساز یک باب آپارتمان  در مرحله ی  اسکلت بندی  به چند نفر پیش فروش  و مبلغ هنگفتی حین تنظیم قرار داد از مالباختگان دریافت کرده بود.

او افزود: این کلاهبردار با وعده و وعید‌های دروغین مشتریان را فریب داده و از همدان متواری شده است.

کارانی صالح افزود: به دلیل تعداد زیاد شاکیان، رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت و خانواده و افرادی که با متهم در ارتباط بودند شناسایی و با بکارگیری شگرد‌های پلیسی، محل اختفاء نامبرده در یکی از استان‌های همجوار به دست آمد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: ماموران با اخذ نیابت قضائی به این استان عزیمت و با تحقیقات میدانی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: متهم در مواجهه با دلایل، مدارک و مستندات، به ۸ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال در شهر همدان اعتراف کرد و با قرار قانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان همدان  گفت: همشهریان عزیر در هنگام خرید آپارتمان‌های پیش فروش  می‌بایست قولنامه را در بنگاه‌های معتبر و فقط با کد رهگیری تنظیم کرده و در دفاتر ثبت اسناد نیز ثبت کنند تا در معاملات خود متضرر نشوند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.