سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر نرخ‌گذاری‌های بازار دلفان بیشتر شود

امام جمعه نورآباد گفت: با توجه به افزایش غیرمتعارف اجاره و رهن مسکن و برخی کالا‌های اساسی، نظارت و کنترل بازار بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری روز یکشنبه در دیدار با کارکنان صنعت، معدن، تجارت و اتاق اصناف دلفان افزود: با هماهنگی و تعامل میان مسوولان باید نظارت‌ها بر توزیع بیشتر و مستمر انجام شود تا افراد فرصت طلب و سودجو نتوانند به اهداف خود برسند.

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود مسوولان با بازرسی و نظارت دقیق بر قیمت ها، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات، زمینه تعدیل قیمت‌ها را فراهم سازند.

امام جمعه نورآباد تصریح کرد: اگر چه مسوولان باید به فکر عموم باشند، اما برای فراهم شدن فرصت دسترسی همه آحاد جامعه به کالا‌های اساسی، مردم نیز باید همکاری و در حد نیاز خود اقدام به خرید کنند.

حجت الاسلام جمیاری افزود: کشور ما ظرفیت‌های نهفته‌ای در بخش‌های مختلف دارد که دست اندرکاران امر باید برای شکوفایی آن‌ها تلاش کنند و این استعداد‌ها را برای رونق و بهبود زندگی مردم بکار گیرند.

وی از وضعیت اجاره بهای مسکن در دلفان انتقاد کرد و ادامه داد: با توجه به افزایش غیرمتعارف اجاره و رهن مسکن، نظارت بر بنگاه مشاوران املاک در این شهرستان بیشتر و در صورت تخلف برخورد جدی و قانونی با افراد خاطی انجام شود.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.