سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت افزایش تعداد ایستگاه‌های سنجش کیفی هوا در اردبیل

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بر ضرورت افزایش ایستگاه‌های سنجش کیفی هوا در شهر اردبیل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید شهند، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در جلسه کارگروه مقابله با آلودگی هوا و پدیده گرد و غبار در اردبیل بر ضرورت افزایش ایستگاه‌های سنجش کیفی هوا در شهر اردبیل تاکید کرد.

او بیان کرد: در حال حاضر تنها یک ایستگاه به منظور سنجش آلودگی هوا در محل موزه تاریخ طبیعی اردبیل وجود دارد و ضرورت دارد دومین ایستگاه به منظور پایش وضعیت کیفی هوا با کاربری ترافیکی در شهر اردبیل بکار گرفته شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: سوزاندن ضایعات کشاورزی بعد از برداشت محصول، فعالیت‌های معدنی و فعالیت کارخانه‌های تولید آسفالت به صورت مقطعی را از جمله موارد آلوده کننده هوا در سطح استان اردبیل برشمرد.

کنعان پور، مدیرکل دفتر فنی استاندار اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: کنترل انتشار عوامل آلاینده هوا در سطح استان اردبیل باید به طور همه جانبه مورد توجه واقع شود که در این زمینه لازم است پایش گروهی صنایع آلاینده هوا و عوامل ایجاد گرد و غبار در سطح استان، از جمله فعالیت معادن شن و ماسه و کارخانجات آسفالت توسط کارشناسان سازمان سمت، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل حفاظت محیط زیست استان در دستور کار گیرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.