سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته انضباطی مجیدی را نقره داغ کرد/ دیدار‌های پارس جنوبی - استقلال و فولاد - نساجی تکرار می‌شوند

آرای کمیته انضباطی در خصوص تیم‌های لیگ برتری فوتبال و فوتسال صادر شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری فوتبال و فوتسال صادر کرد.

براین اساس آرا ذیل اطلاع رسانی می‌شود:

 دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان تبریز در حالی برگزار شد که که تخلفاتی از سوی هر دو تیم و نجفی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون و حمید بی غم، سرمربی تیم گیتی پسند صورت گرفت.
کمیته انضباطی پس از بررسی تخلفات از سوی دو باشگاه و نفرات فوق، مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی از طریق انجام مصاحبه علیه یکدیگر، تخلف انتسابی محرز، مسلم و تشخیص داده و مستند به ماده ۷۱ مصوب ۱۳۹۷ مقررات انضباطی با رعایت ماده ۹۴، هر یک از باشگاه‌های فوق، حمید بی غم و حامد نجفی را به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. (این رای قطعی است).

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در حالی برگزار شد که از سوی فرهاد مجیدی تخلفاتی مبنی بر بد رفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه و ایجاد وقفه در بازی به دلیل امتناع از خروج از زمین رخ داد.
وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است).
گفتنی است، باشگاه استقلال به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری از سوی داور باید مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رای قطعی است).

دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در هفته ۲۳ لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه تختی جم برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم استقلال بخاطر داشتن ۹ بازیکن (مبتلا به کوید ۱۹) برگزار نشد. پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده فوق، عدم حضور تیم استقلال موجه بوده و بنا به ملاک ماده ۶۳ مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می‌شود (این رای ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف قابل تجدید نظر است).

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان در هفته ۲۳ لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم فولاد خوزستان بخاطر داشتن چند بازیکن و کادر فنی (مبتلا به کوید ۱۹) برگزار نشد.
پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده فوق، عدم حضو تیم فولاد خوزستان موجه بوده و بنا به ملاک ماده ۶۳ مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می‌شود (این رای ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف قابل تجدید نظر است).

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۴ تير ۱۳۹۹
مگه مجیدی هم جزو مربیان حساب میشه؟
2 جلسه رفته کلاس شد مربی؟
کشورهای دیگه تیم نونهالان و به این جور آدما نمیدن حالا اینجا اومدخ آدم شده برامون
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۴ تير ۱۳۹۹
قانون جدید لیگ ایران بازیکنان استقلال میتوانند هر وقت حوصله نداشتند بازی نکنند و بازی به تعویق بیفتد ضمنا قوانین لیگ لازم الاجراست به جز در مورد تیم استقلال
نقره فروش
۰۷:۴۰ ۲۴ تير ۱۳۹۹
نقره داغ . .. . ... . .؟؟؟!!!
ناشناس
۰۶:۰۳ ۲۴ تير ۱۳۹۹
کمیته انضباطی مال وزیر سوگلی استقلال نابودی کرده دیگه جون استقلال چه می خواهی وزیر جام مفتی هم دادی برای تیم سوگلیت
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۴ تير ۱۳۹۹
استقلال رو نابود کرده؟ از اول فصل کمیته انضباطی کاملا در خدمت استقلال و وزیر ورزش بوده کمیته ای که اول فصل به خاطر یه نشون دادن خدا به داور شجاع رو سه جلسه محروم کرد الان مجیدی که به داور اتهام دریافت رشوه زده و چندین اتهام دیگه بعد از دو هفته یک جلسه محروم کردش محرومیت مسخره احمدزاده که داور به خاطر تکلش اخراجش کرده بود کمیته هم یه جلسه دیگه محرومش کرد حکمی که در مورد هیچ کس دیگه ای اجرا نشد به جای خود ضمنا دیگه میخواید وزیر واستون چیکار کنه / مدیرعالمتون رو 24 ساعته بعد استعفا فتح اله زاده انتخاب کرد هیئت مدیرتونم با یه مشت پولدار تکمیل کرد اونوقت پرسپولیس 5 ماهه مدیرعامل نداره هیئت مدیرشم ماهه ناقصه سرپرستشم دندون پزشکه نه مدیر . کلا هر خدمتی که تونسته وزر به استقلال کرده دیگه نمیتونه واستون گل بزنه که این شعار وزیر پرسپولیسی هم کار خودشه که بتونه راحت تر به سوگولیش خدمت رسانی کنه
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۴ تير ۱۳۹۹
فدراسیون دوست داره زور بگه، حق کشی کنه، تبانی کنه، ولی کسی هم اعتراض نکنه تا به فساد خودش برسه
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۴ تير ۱۳۹۹
فدراسیون دوست داره زور بگه، حق کشی کنه، تبانی کنه، ولی کسی هم اعتراض نکنه تا به فساد خودش برسه
محسن
۰۸:۵۵ ۲۴ تير ۱۳۹۹
بدبختای بیچاره همون پروتکل هایی که خودتون قبول کرده بودید هستن کجای 9 نفر میشه 25 درصد
میباس 3 هیچ هم میشد بازی
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۴ تير ۱۳۹۹
اتهام دریافت رشوه به داور اعتراضه؟ هر جای دنیا بود یا هر تیم دیگه ایرانی بود کم کم 6 ماه محرومش میکردند
sina
۰۰:۱۲ ۲۴ تير ۱۳۹۹
واقعا خنده داره!! کرونایی های استقلال 5 روزه خوب شدن!!
خب اگه واقعا کرونا داشتن، روش درمانشون رو به همه ی دنیا بگید تا استفاده کنن!!
بعد میگن وزیر پرسپولیسیه!!!
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۴ تير ۱۳۹۹
میخواستند بازی با تراکتور به هر شکل ممکن برگزار بشه تا تراکتور با کلی بازیکن ملی پوش یه نتیجه خوب در مقابل استقلال بگیره که تیرشون به سنگ خورد
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
شماها هم از امدادهای غیبی بابا مسعود و پسرش لذت ببرید یه چندتا جام تو ویترین باشگاهتون بزارید بجای اب معدنی
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۳ تير ۱۳۹۹
کمیته انظباطی پرسپولیسی نمیخوایم نمیخوایم، همه ش تقصیر وزیر ورزش هست،
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۴ تير ۱۳۹۹
وزیر تنها کاری که برای استقلال نکرده اینه که بره تو زمین براشون گل بزنه
علی
۲۳:۰۰ ۲۳ تير ۱۳۹۹
لعنت به فوتبال کثیف ، تیم فراری استقلال زیر بیست و پنج درصد کرونایی داشت بازی با پارس جنوبی رو کنسل کردن که بیشتر از این باخت نده بالاخره وزیر استقلالی کل خرج این تیم کرده .
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۳ تير ۱۳۹۹
ای کاش فدراسیون فوتبال این مسایل راریشه ای حل می کرد مثلا بعد ازبازی کارداوران را ارز یابی می کرد وداوران رادر قبال داوری خودمکلف به پاسخ گویی می کرد تاحق هیچ تیمی ضایع نمی شد ومسائل حاشیه ای هم به حد اقل می رسید
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۴ تير ۱۳۹۹
همنطوری که تیمها بعد 4 ماه تعطیلی به خودشون حق میدند که آماده نباشند باید به داورا هم همین حق رو بدند حالا بماند که تمام تصمیمات داوری بازی استقلال با فولاد توسط کارشناسان تایید شد
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۹۹
الان وقتشه ما بگیم وزیر و فدراسیون کمیته اخلاق کمیته انظباطی و... کیسه نمیخوایم نمیخوایم ولی نمیگیم چون کیسه ها با این واقعیتها تغییر نمیکنن :)))) تازه اینارم میبندن