سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دورهمی ها مهمترین علت ابتلا به کرونا در نهاوند

جلسه ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه زیستی نهاوند با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری، فرماندار شهرستان نهاوند در ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه زیستی نهاوند گفت: ویروس کرونا پیچیده و غیر قابل پیش بینی است و فقط باید دستورات بهداشتی را رعایت کنیم.

او بیان کرد: اداره صمت، اصناف، مرکز بهداشت و اتحادیه‌ها باید پای کار بیایند، چون شرایط بحرانی است و به اخطار‌ها باید توجه داشته باشیم.

فرماندار نهاوند افزود: در هر منطقه‌ای از نهاوند که عروسی و ختم برگزار می‌شود باید کنترل صورت گیرد و اجازه برگزاری هیچ مراسمی داده نشود.

ناصری با بیان اینکه برگزاری مراسم مهمترین علت ابتلا به کرونا در نهاوند است، ادامه داد: دهیاران و بخشداران باید پای کار بیایند و با شدت بیشتری تلاش کنند، چون در شرایط عادی نیستیم.

او گفت: نقش دهیاران در جلوگیری از مراسم مهم است و باید دلسوزانه کار کنیم تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم و شرایط کرونایی را درک کنیم، عنوان کرد: در شرایط سخت و وضعیت قرمز قرار داریم، ولی اگر همه با هم کار کنیم کرونا را شکست می‌دهیم.

وضعیت نهاوند قرمز است

سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند و دبیر قرارگاه زیستی شهرستان نیز گفت: باید مردم را از خطرات این بیماری آگاه کرد و از ظرفیت فضای مجازی در این بخش استقاده شود.

او با اشاره به ضدعفونی مجدد معابر بیان کرد: با کمک معتمدان محلی، دهیاران و با حضور پایگاه‌های بسیج و خانه‌های بهداشت ضدعفونی معابر و خیابان‌ها شروع خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در چندین روستا و منطقه شهری دارای نقاط آلوده هستیم که باید برگزاری مراسم در این مناطق با کمک روحانیون و افراد معتمد محلی مدیریت شود.

مختاری خاطرنشان کرد: تقریبا در همه روز‌های شیوع کرونا، شهرستان در وضعیت قرمز بوده و هم اکنون نیز قرمز است.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.