سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت ۱۷ هزار فرهنگی البرز در دوره مجازی تقویت مهارت‌ های گفت ‌و گو

مسئول امور زنان و خانواده آموزش و پرورش استان البرز گفت: دوره ضمن خدمت ۱۲ ساعته تقویت مهارت‌ های گفت و گو برای ۱۷هزار فرهنگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، زهرا شاکر، مسئول امور زنان و خانواده اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: دوره ضمن خدمت ۱۲ ساعته تقویت مهارت‌های گفت و گو ویژه فرهنگیان استان البرز به صورت مجازی و با استفاده از محتوای تدوین شده توسط وزارت آموزش و پرورش مربوط به طرح ملی گفت و گو برگزار شد.

شاکر افزود: ۱۶هزار و ۹۱۵ نفر از فرهنگیان استان به تفکیک ۱۱هزارو ۹۷۰ نفر خانم و ۴هزارو ۹۴۵ نفر آقا در ده کلاس مجازی در این دوره شرکت کردند و در مجموع ۲۰۲هزار و ۹۸۰ نفر ساعت آموزش با عنوان فرهنگ سازمانی برگزار شد.

او با اشاره به کتاب کوچک گفت ‌و گو گفت: با آموزش مهارت‌های دهگانه مندرج در این کتاب، آموزش دیدگان می‌توانند مفهوم گفت و گو را درک کرده و اصول و فنون آن را رعایت کنند تا بتوانند یک گفت و گوی روان را تجربه کنند.

مسئول امور زنان و خانواده آموزش و پرورش استان البرز با تأکید بر ضرورت تلاش برای بهبود و تقویت مهارت‌های فردی و ارتباطی اعضای خانواده ایرانی افزود: در شرایط کنونی و الزامی بودن سبک زندگی کرونایی، کنار هم بودن اعضای خانواده فرصت را فراهم کرده تا فرهنگ گفت و گو در خانواده ‌ها تقویت شود.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.