سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جبهه جهادگران ایران اسلامی برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام حضور کرد؛

تشکیل "دولت جوانِ جهادی" برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: جبهه جهادگران ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حضور جدی خواهد داشت.

وهاب عزیزی فعال سیاسی اصولگرا  که در صفحه اینستاگرام خود یک پست انتخاباتی با عنوان "دولت جوانِ جهادی" منتشر کرده بود در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  اعلام کرد: جبهه جهادگران ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حضور جدی خواهد داشت.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی تاکید کرد: پیرو فرمایش مقام  معظم رهبری که تشکیل دولت جوان و حزب اللهی را علاج مشکلات کشور دانستند، تصمیم داریم در پیرویِ عملی از رهنمودهای معظم له برای تحقق امر ولایت تمام مساعی مجموعه جوانان مومن و جهادگر را به کار ببندیم. 

او افزود: به خواست خداوند و به یاری جوانان مومن، حزب اللهی و جهادگر، برای نجات مدیریت اجرایی کشور از بحران اقتصادی و بیماری اداری، دولت جوانِ جهادی را تشکیل خواهیم داد و ان شاءالله  در سراسر این مسیر خطیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی را چراغ راه قرار خواهیم داد. 


بیشتر بخوانید:


عزیزی گفت: حدود ده ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر مانده است؛ در این مدت به مرور زمان برنامه های جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی را با مردم شریف ایران از طریق رسانه های جمعی و فضای مجازی در میان خواهیم گذاشت.

تحلیلگر مسائل سیاسی خاطر نشان کرد : جبهه جهادگران در حال بررسی سوابق و برنامه های کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری اسلامی دوره سیزدهم بوده و هنوز به مصادیق نرسیده است. وهاب عزیزی از سعید جلیلی، سید پرویز فتاح، محمد باقر قالیباف، محسن هاشمی، پیروز حناچی، محسن رضایی و محمود احمدی نژاد به عنوان کاندیدا هایی یاد کرد که حضورشان می تواند انتخابات را پرشور کند.

او همچنین در خصوص آیت الله سید ابراهیم رئیسی هم اظهار کرد: اگر ایشان برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کنند، حتما مورد استقبال و اجماع اصولگرایان و طیف وسیعی از اصلاح طلب ها قرار می گیرند، اما شواهد و قرائن حاکی از آن است که آقای رئیسی تصمیمی برای انتخابات ریاست جمهوری ندارند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
متاسفم
ناشناس
۱۱:۵۹ ۳۱ تير ۱۳۹۹
با جوانان 60 یا70 ساله