سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۰۵ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی در اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف ۱۰۵ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی توسط ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران حفاظت پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری بخش ویلکیج و دستور ویژه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نمین ۱۰۵ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی که در یک انبار درروستای حور دپو شده بود، کشف و ضبط شد.

او افزود: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شد.

هدایت اظهارداشت: مبارزه با ترانزیت الوار و فرآورده‌های جنگلی غیرمجاز از محورهای قاچاق‌روی استان گیلان به اردبیل با تقویت پاسگاه ویژه منابع طبیعی بخش ویلکیج و اهتمام ویژه دستگاه قضایی شهرستان نمین در ماه‌های گذشته با قاطعیت و حساسیت ویژه در حال اجرا می‌باشد.

او بیان کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود مردم در این زمینه همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.

او از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.