سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات روستای گردخون با حضور فرماندار شیراز

فرماندار شهرستان شیراز با حضور در روستای گردخون این شهرستان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات اهالی این روستا قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرماندار شهرستان شیراز در حاشیه بازدید از روستای گردخون، اظهار داشت: بازدید از روستای گردخون در تداوم بازدیدهای یک سال اخیر صورت گرفته و مسائل و مشکلات اهالی روستا در نشست فوق‌العاده کمیته توسعه روستایی و با حضور مدیران ذی‌ربط دستگاه‌های اجرایی این شهرستان مطرح و پیگیری خواهد شد.

محمدرضا امیری با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل روستاهای منطقه به ویژه روستای گردخون مربوط به کمیت و کیفیت آب آشامیدنی است، افزود: مشکلات کمی و کیفی آب آشامیدنی گردخون عمدتا به دلیل شبکه فرسوده لوله کشی است که قدمت بالایی دارد.

او بیان کرد: بر اساس گزارش آبفای شهری، قریب هشت کیلومتر از مسیر ۲۰ کیلومتری شبکه آب فرسوده این روستا ظرف یک سال گذشته تعویض شده و فرآیند تعویض شبکه آب شرب روستایی تا حل کامل مشکل همچنان ادامه خواهد داشت.

امیری گفت: با درخواست و پیگیری شورا، دهیار و بخشدار، موضوع آب آشامیدنی روستای گردخون به طور ویژه به آبفای شهری واگذار شده و شخصا این موضوع را دنبال می‌کنم.

برخی از معتمدان و اهالی روستای گردخون که در هنگام بازدید فرماندار شهرستان شیراز حضور داشتند، با طرح برخی از مسائل این روستا مانند کمبود امکانات بهداشتی، انشعابات آب روستایی و راه خواستار حل این مشکلات شدند.

شماری از مسوولان شهرستان شیراز از جمله بخشدار مرکزی، مدیران آبفای شیراز، بنیاد مسکن، آب منطقه‌ای، بهداشت و راه و شهرسازی در این بازدید فرماندار شیراز را همراهی می کردند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
صمد
۱۷:۱۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
آیا برای یک نامه ای وصل کنتور گاز باید به کدام اداره‌مراجعه کرد که دهیاری میگوید خ سبحان جزع گردخون نیست ما که لوله کشی گاز کردیم و مهندس اداره‌گاز آن را تایید کرده و علمک هم داریم چکار باید کرد؟ گاز همه‌ی همسایه ها هم وصل می باشد .آیا این انصاف است خودتان قضاوت کنید .