سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیلیان: حضورم در محل ستاد مبارزه با دوپینگ به درخواست وزارت ورزش بوده است

مهرزاد خلیلیان، سرپرست مستعفی فدراسیون پزشکی ورزشی، درباره حواشی پس از کناره گیری خود توضیحاتی را ارائه کرد.

مهرزاد خلیلیان، سرپرست سابق فدراسیون پزشکی ورزشی، در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت حضورش در محل ستاد مبارزه با دوپینگ (نادو) واقع در مجموعه ورزشی انقلاب گفت: در ستاد مقابله با کرونا در ورزش و وزارت ورزش عملا شرایط فوق العاده‌ای پیش آمده است. برای پرهیز از تجمع فیزیکی افراد و این که ستاد مقابله با کرونا بتواند همچنان به کار خود ادامه دهد، مکانی به غیر از بخش ستاد مبارزه با دوپینگ پیدا نشد. از قبل هم همکاری‌های متقابلی بین بخش‌ها انجام می‌شد. شرایط ویژه است، فکر می‌کنم افرادی که چنین دغدغه‌هایی دارند، فراموش کرده اند کرونا چیست و چقدر کشور ما و حتی دنیا با آن درگیر است. اهمیتی ندارد در چه مکانی برای مقابله با کرونا تلاش کنیم.

خلیلیان علت حضور در محل ستاد مبارزه با دوپینگ را خواست وزارت ورزش دانست و ادامه داد: این درخواستی از جانب وزارت ورزش بوده است و من هیچ داعیه‌ای ندارم که حتی اقدامی کنم و یا کجا باشم. قطعا به دلیل شرایط فیزیکی و محلی خواستند هم تجمع افراد صورت نگیرد و هم کار به خوبی پیش برود. اگر برخی ناراحت هستند که اصلا چرا من هستم، می‌توانم نباشم!

سرپرست سابق فدراسیون پزشکی ورزشی، درباره خودرویی که متعلق به فدراسیون و در اختیار وی بود، تصریح کرد: ۱۲ روز بعد از استعفایم خودرو را تحویل دادم، آن هم در شرایطی که پس از کناره گیری ام هنوز ماموریت‌های ویژه‌ای به من محول می‌شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.