سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت آقای ملی پوش به چهارچوب گیتی پسند

سپهر محمدی دروازه بان ملی‌‌پوش و عضو سابق گازپروم روسیه به تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سال گذشته و تقریبا همین روز‌ها بود که اعلام شد سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با یک پیشنهاد جدی از اروپا برای لژیونر شدن رو به رو شده است.

سپهر که رویای ترانسفر شدن را در سر داشت، به هر طریقی که بود، موافقت مدیران گیتی پسند را کسب کرد و راهی لیگ روسیه و تیم "گازپروم" شد. محمدی با درخشش در این تیم تواست نایب قهرمان لیگ فوتسال روسیه شود.

از این رو مدیران روسی خواهان افزایش قراداد یک ساله‌ی ملی پوش ایرانی خود شدند، اما پیشنهاد آن‌ها به مزاق سپهر خوش نیامد تا او از این تیم تنها پس از یک سال همکاری، جدا شود.

از آن طرف گیتی پسند هم که با نمایش ضعیف فالکون، دروازه بان برزیلی خود، قافیه قهرمانی لیگ برتر فوتسال را به مس سونگون باخت، برای باز گرداندن سپهر تلاش میکرد. این درحالی است که سپهر هم از راه‌های مختلف تمایلش را برای بازگشت به اصفهان نشان داده بود.

حالا و پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام سپهر محمدی پس یک سال تجربه لژیونری دوباره به تیم سابق خود که سابقه کسب عناوین و قهرمانی مختلف را با آن  دارد، بازگشت. گفته می‌شود این قراداد فعلا یک ساله است.



انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.