سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ماسک به تنهایی کافی نیست/ رعایت فاصله اجتماعی و شستشوی دست ها را جدی بگیرید

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز: بی توجهی برخی شهروندان به دستورالعمل های بهداشتی باعث تداوم وضعیت قرمز کرونا در البرز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، افسون تیزویر، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: استفاده از ماسک به تنهایی کافی نیست و مردم باید در کنار آن حتما فاصله اجتماعی را رعایت کنند و شستشوی مداوم دست‌ها را فراموش نکنند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: شهرداری کرج لازم است تا بر رعایت فاصله اجتماعی وسایل حمل و نقل عمومی و سوار کردن سه مسافر در تاکسی جدیت بیشتری داشته باشد زیرا در حال حاضر این مساله در بسیاری از موارد رعایت نمی‌شود و نتیجه آن به خطر افتادن سلامت مردم است.

او همچنین با اشاره به تکمیل تخت های بیمارستانی استان گفت: متاسفانه هر روز تعدادی از شهروندان ما در گروه‌های سنی مختلف بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند و به همین دلیل رعایت هر چه بیشتر مسائل بهداشتی برای همه ضروریست.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: ناظران دانشگاه علوم پزشکی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی نظارت دقیقی دارند؛ به طوریکه اگر در ادارات دولتی و خصوصی ، مغازه ها ، واحدهای صنفی و سایر مکان ها ، فاصله اجتماعی و سایر دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود ، بلافاصله پلمب می شوند.

از شهروندان هم خواسته شده تا بی توجهی دیگران از جمله برپایی تجمعات را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.