سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۵۰۷ مددجوی چهارمحال و بختیاری در مسابقات باران وحی

۵۰۷ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در مسابقات قرآن کریم با عنوان باران وحی شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید محمدتقی موسوی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۰۷ مددجوی کمیته امداد استان در مسابقات قرآن کریم با عنوان باران وحی شرکت کردند.

او افزود: مسابقات قرآنی باهدف شناسایی استعداد‌های قرآنی و ارتقای سطح علمی مددجویان، توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی، تقویت انس با قرآن کریم و فراهم کردن بستر لازم برای مشارکت مخاطبان تحت حمایت این نهاد در فعالیت‌های معنوی قرآن کریم برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


موسوی با اشاره به رشته‌های قرآنی مسابقات باران وحی اضافه کرد: مرحله استانی این جشنواره با حضور ۵۰۷ نفر از دواطلبان در رشته‌های حفظ، تحقیق، ترتیل، اذان، مداحی، معارف و رشته‌های ادبی و هنری برگزار شده است.

او ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، فراخوان جشنواره از اسفندماه پارسال در فضای مجازی منتشر شد که محتوای آموزشی از طریق شبکه‌های مجازی در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

موسوی گفت: پس از مرحله آموزش، فایل‌های دریافتی شرکت‌کنندگان تا نیمه مردادماه بررسی و در نهایت آثار ۱۱۵ نفر انتخاب و برای بررسی بیشتر به تهران ارسال شده که نفرات برتر کشوری به انتخاب هیئت داوران معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.