سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری انتخابات الکترونیک دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی در فارس

دهمین دوره انتخابات الکترونیک مجلس دانش‌آموزی و بیست و یکمین دوره شورای دانش‌آموزی استان فارس با رقابت ۶۷ دانش‌آموز دختر و ۴۲ دانش‌آموز پسر در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امید اسماعیلی رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس با اشاره به الکترونیکی برگزار شدن روند برگزاری انتخابات و تلاش‌های شبانه‌روزی ستاد انتخابات استان فارس که از ابتدای مرداد ماه امسال کار خود را آغاز کرده اند،گفت: تمام همکاران ما در ستاد انتخابات استان و سازمان دانش‌آموزی کشور در تلاش بوده‌اند تا انتخاباتی شفاف و سالم  در فضای مجازی برگزار شود و دانش‌آموزان بتوانند افراد اصلح خود را انتخاب کنند.

او، دسترسی برابر و عادلانه همه دانش‌آموزان نسبت به شناخت نامزد‌ها و استفاده از تبلیغات را یکی از مزایای برگزاری انتخابات الکترونیک دانست و تصریح کرد: این انتخابات می‌تواند الگویی برای برگزاری الکترونیک تمام انتخابات به ویژه انتخابات شورا‌ها در مدارس باشد.

اسماعیلی با بیان اینکه ۸۹ دانش‌آموز پسر و ۱۰۱ دانش‌آموز دختر در فارس منتخب عضو شورا‌های دانش‌آموزی مناطق و واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجلس دانش آموزی هستند، ادامه داد: رای گیری از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر انجام می‌شود که از این تعداد ۹ پسر و ۹ دختر انتخاب می‌شوند و از  ۱۸ نفر ،۴ دختر و ۴ پسر به مجلس کشوری راه می‌یابند.


رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس، افزود: چنانچه  نتایج آرا انتخابات مجلس دانش آموزی در مرحله اول برابر باشد  انتخابات به دور دوم کشیده می شود که این مرحله از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار شده و اگر آرا در این مرحله نیز مساوی باشد انتخابات به دور سوم  رفته و از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.