سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه آموزش سیما جمعه‌ها «نوسان» خواهد داشت

برنامه «نوسان» به منظور اطلاع رسانی درباره وضعیت بازار سرمایه در کشور به ویژه بازار بورس تهیه و تولید می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرو منویات مقام معظم رهبری در جهت جهش تولید و حمایت از تولید ملی و وقوع بحران کرونا و رکود بسیاری از کسب و کار‌ها، شاهد اقبال گسترده و بی سابقه مردم به سمت سرمایه گذاری در بازار بورس هستیم.

هرچند بازار بورس ظرفیت زیادی برای سرمایه گذاری دارد، ولی ناآگاهی  از این بازار و ریسک و شرایط سرمایه گذاری می‌تواند خطر جدی را متوجه اندوخته‌ها و سرمایه‌های مردم کند.

برنامه «نوسان» به منظور اطلاع رسانی درباره وضعیت بازار سرمایه در کشور  به ویژه بازار بورس تهیه و تولید شده است. این برنامه که شامل مروری بر رویداد‌ها و مهم‌ترین اخبار هفته بازار بورس و سرمایه و آموزش نکات کلیدی و مهم معاملات و خرید و فروش هاست، با دعوت از اساتید و کارشناسان خبره و صاحب نظر   مسائل روز این بازار را تحلیل می‌کند.

 برنامه این هفته نوسان که در روز  ۱۷ مرداد ماه با حضور حسین زمانی مدرس و تحلیل گر بورس و بازار سرمایه، علی سعدوندی مشاور بانکداری و سرمایه گذاری و تامین مالی و سید امیر وکیلیان، تحلیل گر بازار سرمایه و سردبیر روزنامه اقتصادی آسیا (بورس)پخش می‌شود،  شرایط کنونی بازار بورس کشور را بررسی  و آینده آن را پیش بینی می‌کند.

در هر کدام از قسمت‌های برنامه نوسان یک سؤال ویژه بینندگان مطرح می‌شود  و به قید قرعه به پنج نفر از کسانی که پاسخ درست را به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۷۰۱ ارسال کنند، ۶ ماه اینترنت پرسرعت رایگان اهدا خواهد شد.

برنامه «نوسان» به تهیه کنندگی و کارگردانی پرتو رضایان و با اجرای ناصر خیرخواه در گروه مهارت‌های عمومی شبکه آموزش تولید می‌شود  و حوالی ساعت ۲۱ جمعه‌ها پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.