سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف ۳۰ واحد صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از تعیین تکلیف ۳۰ واحد صنعتی راکد و غیر فعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سیاوش وحدت مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: به منظور تعیین تکلیف واحد‌های صنعتی راکد هیات حل اختلاف و داوری با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تشکیل و پس از بررسی‌های لازم و دعوت از طرفین قرارداد تعداد ۳۰ پرونده در جلسه مورد بررسی قرارگرفت.


بیشتر بخوانید 


او ادامه داد: از پرونده‌های مطروحه در جلسه ۸ مورد به دلیل عدم ارائه برنامه ریزی مناسب، فسخ قطعی شده و تعداد ۲۲ مورد با برنامه زمانبندی ۶ الی ۹ ماهه جهت ساخت و ساز اعطای مهلت گردیدند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی گفت: متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که زمین دریافت کرده‌اند و اقدامی نسبت به تعهدات قرارداد از جمله پیشرفت فیزیکی و بدهی انجام ندهند بعد از اتمام مهلت قانونی اقدام به فسخ قرارداد و انجام مراحل قضائی و مسترد نمودن زمین و واگذاری آن واحد به سرمایه گذاران واقعی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.