سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در اراک:

در جنگ فرهنگی در حال پیروز شدن هستیم

حجت‌الاسلام قمی گفت: ما در جنگ فرهنگی در حال پیروز شدن هستیم و فتوحات بزرگی در پیش داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در اراک گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: ما در جنگ فرهنگی در حال پیروز شدن هستیم و فتوحات بزرگی در پیش داریم.

حجت‌الاسلام قمی افزود: در این دوران فتوحاتی در حوزه فرهنگی از جریان حق و مستضعفین دیده می‌شود که جای اعجاز و تحلیل دارد و کسانی که نمی‌پذیرند توانایی درک موضوع را ندارند.

او اضافه کرد: دوره دشوار و پیچیده‌ای از نبرد فرهنگی را سپری می‌کنیم و دشمنان، همان شیاطین بزرگ بیش از پیش فعالیت دارند و می‌دانیم که تا آخر الزمان ابلیس به کفر می‌پردازد بنابرین نباید صدمات و اشکالات کار نادیده گرفته شود به همین سبب اهالی فرهنگ، روحانیت و طلبه‌ها بیش از همه باید به خود سخت بگیرند و با نظام محاسبه دقیق توحیدی که به برکت مجاهدت شهدا بوده باید در این مسیر حرکت کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: مبارزه پیچیده شده و اگر اراده پولادینی داشته باشیم فتوحات بزرگی ایجاد می‌شود به همین سبب در ابتدا باید مشکلات مردم برطرف شود و اگر مسائل و مشکلات به وسیله فعالان فرهنگی برطرف شود تاثیر بیشتری دارد.

او ادامه داد: دشمن در دهه ۷۰ از تمام تلاشش را برای ضربه زدن به فرهنگ ملت ایران استفاده کرد، اما در نهایت شهدای مدافع حرم مانند شهید محسن حججی از نسل جدید برای اعتلای آرمان‌های انقلاب جان خود را تقدیم کردند که این مهم به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک فتح بزرگ است که در نتیجه درک و فهم درست از آموزه‌های دینی به‌دست آمده است.


حجت‌الاسلام قمی تصریح کرد: استان مرکزی افراد بزرگی از جمله امام (ره) و سرمایه‌های انسانی بزرگی پرورش داده بنابراین در زمینه فرهنگی باید اتفاقات فرهنگی بزرگی انجام شود و امیدواریم پیش گامی از این استان از پرچمداران فرهنگی داشته باشیم.

او اظهار کرد: اهتمام فعالان فرهنگی و مبلغان موثر استان مرکزی باید هرچه بیشتر در مسیر فرهنگی شناخته شود و حرکات برنامه‌ها و جریانات فرهنگی و انقلابی بیش از گذشته انجام می‌شوند و به میزانی که اهتمام فرهنگی به ما منتقل شود به قدر بضاعت حمایت می‌کنیم.


حجت‌الاسلام صفر قربانپور مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم در این مراسم گفت: تلاش کردیم تا در اقدامات و برنامه‌ها جهت‌گیری ویژه‌ای نداشته باشیم و به اندازه امکانات و ظرفیت‌ها این کار را انجام دادیم.

حجت‌الاسلام قربانپور افزود: همچنین تلاش کردیم تا در استان منفعل عمل نکنیم و جایگاه کارشناسی را عرضه کنیم که باوجود همه مشکلات و امکانات در برنامه‌های مختلف همکاری داشتیم و مشارکت در برنامه و همکاری با جریان هدایت انقلاب اسلامی توانست ما را به اهداف برساند.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام مهدی عباسی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی معرفی و از ۷ سال خدمات حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.