سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ملی بهسازی در ۱۱۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۱۰ کیلومتر از راه‌های استان با اجرای عملیات روکش آسفالت، درحال بهسازی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت برای ۱۱۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان زنجان برنامه ریزی شده که توسط پیمانکاران از ابتدای سال، در حال  اجرا است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه ۱۰ اکیپ عملیاتی در محور‌های مواصلاتی زنجان مستقر هستند، گفت: لکه گیری و روکش آسفالت در ۲۵ کیلومتر از آزاد راه زنجان - قزوین با مبلغ قرارداد ۷۰ میلیارد ریال و انعقاد قراردادی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال، همچنین لکه گیری و روکش آسفالت در ۱۰ کیلومتر از آزادراه زنجان - تبریز به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال درحال انجام است.

علی‌اکبری در خصوص اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در ترانزیت زنجان- قزوین (کمربندی ابهر-خرمدره) گفت: این پروژه تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او یادآور شد: عملیات بهسازی روکش آسفالت محور بناب- منجیل – گیلوان به طول ۸ کیلومتردرحال انجام است که ۵ کیلومتر آن ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به دیگر برنامه‌های عملیات آسفالتی در سال ۹۹، تأکید کرد: عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های روستایی شمال خدابنده به طول ۲۲ کیلومتر در دست اقدام است و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مقام مسئول لکه‌گیری و روکش آسفالت در محور ابهر- قیدار به مبلغ ۴۴ میلیارد ریال، محور زنجان - بیجار به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال، زنجان ابهر به مبلغ ۲۸ میلیارد ریال و لکه‌گیری و روکش آسفالت سلطانیه خدابنده به مبلغ ۲۷ میلیارد ریال را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در حوزه عملیات آسفالتی درسال ۹۹ برشمرد و افزود: از دیگرمحور‌هایی که برای بهسازی آن تلاش می‌کنیم، محور زنجان – دندی است که تا کنون دو مورد مناقصه به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال برگزار شده است.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.