سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۱۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:۱۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در کلانشهر اهواز انجام شد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهوازدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به انجام ۱۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز ۲۲ مرداد ماه  گفت: ۱۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات انجام شد که ۶ عملیات مربوط به اطفا حریق و ۵ عملیات مربوط به حوادث امداد و نجات بود.

او بیان داشت: آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه فاز ۴ کوی ملت، ساعت ۵ و ۱۳ دقیقه بامداد به علت اتصال برق یخچال  رخ داد که ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل حادثه حریق را مهار کردند و با استفاده از فن فشار مثبت دودناشی از حریق را از ساختمان تخلیه کردند.

قنبری به وقوع حادثه آتش سوزی دیگری در منزل مسکونی منطقه پادادشهر خیابان ۱۸ غربی در ساعت ۱۶ و ۵۳ دقیقه اشاره کرد و  افزود: در اثر بی احتیاطی در روشن کردن زغال با بنزین یک نفر دچار مصدومیت شد که به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش سوزی آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان سروش رخ داد که آتش نشانان به محض ورود به مجتمع مسکونی با دود غلیظی در راهرو‌ها و راه پله ساختمان مواجه شدند که با تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی و تخلیه ساکنان مجتمع با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های آتش را مهار کردند.

این مقام مسئول گفت: آتش سوزی منازل مسکونی در خیابان عظیم نبش گندمی ساعت ۱ و ۱۸ دقیقه بامداد و منطقه پردیس در ساعت ۱۱ و ۲۹ دقیقه و آتش سوزی یک واحد تجاری در شهرک آغاجری در ساعت ۱۱ و ۳۳ دقیقه با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او در پایان به حوادث امداد و نجات نشت بنزین از خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در کیانپارس خیابان ۱۳ غربی، نجات افراد محبوس شده در مناطق کوی نبوت، کیان، بهارستان و نجات کودک ۴ ساله محبوس شده در خودرو سمند با کمک ماموران امداد ونجات سازمان در منطقه کیانپارس جنب بیمارستان مهر اشاره کرد و بیان داشت: در این عملیات‌ها ۸ نفر از شهروندان از سوی آتش نشانان نجات داده شدند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.